10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Grada Jawa 50 Pionýr Grada Něžná náruč rodičů - moderní poznatky o významu správné manipulace s novorozencem a malým dítětem
Grada Jawa 50 Pionýr

Historie automobilů Škoda

Wohlmuth Jiří

Vyhledávaný titul Jawa 50 Pionýr je určen všem pamětníkům, fanouškům i sběratelům nebo prostě těm, kdo na nejmenším motocyklu značky JAWA 50 dodnes jezdí. Druhé vydání volně navazuje na původní text. Čtenář se seznámí s vývojem nejoblíbenějšího typu 550,

můžete mít 4.6. - 5.6.

Grada LEGENDÁRNÍ ŠKODA 105/120 a její sourozenci Grada LEGENDÁRNÍ ŠKODA 105/120 a její sourozenci
Grada LEGENDÁRNÍ ŠKODA 105/120 a její sourozenci

LEGENDÁRNÍ ŠKODA 105/120 a její sourozenci

Jan Tuček

Kniha je věnována poslední generaci automobilů Škoda s motorem vzadu, modelové řadě Š 105/120/130, jejíž produkce v letech 1976 až 1990 překročila hranici dvou milionů vozů. Připomíná čtyřdveřové sedany i dvoudveřová kupé Garde a Rapid, ale

můžete mít 4.6. - 5.6.

Grada Auta první republiky 1918-1938 Grada LEGENDÁRNÍ ŠKODA 105/120 a její sourozenci
Grada Auta první republiky 1918-1938

Auta první republiky 1918–1938 Tuček Jan

niha podrobně popisuje osobní automobily vyráběné na území Československa v letech 1918 až 1938, včetně jejich základních technických údajů. Vedle automobilů velkých továren (Praga, Škoda, Tatra) jsou prezentovány i vozy menších výrobců (Aero, Jawa, Walter,

můžete mít 4.6. - 5.6.

Grada Auta východního bloku Grada LEGENDÁRNÍ ŠKODA 105/120 a její sourozenci
Grada Auta východního bloku

Auta východního bloku Tuček Jan

Ojedinělá publikace je věnována zančkám automobilů Škoda, Tatra, Ifa, Trabant, Wartburg, Sachsenring, Syrena, Warszawa, Polski Fiat, Dacia, Oltcit, Zastava, Moskvič, Lada, Poběda a Volga. Léta jsme je potkávali na našich silnicích, neodmyslitelně patřily ke koloritu

můžete mít 4.6. - 5.6.

Grada Autobus Karosa 900 - historie, vývoj, technika, modifikace Grada Autobus Karosa 900 - historie, vývoj, technika, modifikace
Grada Autobus Karosa 900 - historie, vývoj, technika, modifikace

Autobus Karosa 900 – historie, vývoj, technika, modifikace Martin Harák Domácí výrobce autobusů Karosa Vysoké Mýto, jehož vozidly se u nás někdy v životě svezl snad úplně každý, musel na počátku devadesátých let 20. století – tak jako celé tehdejší Československo a později Česká republika – projít c

můžete mít 4.6. - 5.6.

Grada Autobusy Ikarus Grada Autobus Karosa 900 - historie, vývoj, technika, modifikace
Grada Autobusy Ikarus

Autobusy Ikarus

Harák Martin

Autobusy značky Ikarus nejsou jen legendární „modré“ meziměstské nebo „červené“ městské autobusy, jimž cestující veřejnost dala nápadité přezdívky „čabajka“ nebo „harmonika“, ale i další typy, které se od padesátých let 20. století pohybovaly po českých i slovenskýc

můžete mít 4.6. - 5.6.

Grada Autobusy první republiky a protektorátu Grada Autobus Karosa 900 - historie, vývoj, technika, modifikace
Grada Autobusy první republiky a protektorátu

Autobusy první republiky a protektorátu Martin Harák

Příběh výroby autobusů (a trolejbusů) v Československu v letech 1918 až 1948 je podobně spletitý jako dějiny našeho státu. Největší část trhu ovládaly tři hlavní československé automobilky: Praga, Tatra a Škoda. Kromě toho však existovali i men

můžete mít 4.6. - 5.6.

Grada Autobusy Škoda 706 RO a RTO Grada Grada Dvě století českých automobilů
Grada Autobusy Škoda 706 RO a RTO

Autobusy Škoda 706 RO a RTOMartin Harák   Autobusové ikony Škoda 706 RO a Škoda 706 RTO dodnes potěší oko nejen starší, ale i mladé generace. Autobus Škoda 706 RO se vyznačoval na svou dobu velmi progresivním bezkapotovým provedením. Začal se sériově vyrábět nedlouho po skončení druhé světové války:

můžete mít 4.6. - 5.6.

Grada Autobusy Škoda 706 RO a RTO Grada Grada Dvě století českých automobilů
Grada Autobusy Škoda 706 RO a RTO

Autobusy Škoda 706 RO a RTOMartin Harák   Autobusové ikony Škoda 706 RO a Škoda 706 RTO dodnes potěší oko nejen starší, ale i mladé generace. Autobus Škoda 706 RO se vyznačoval na svou dobu velmi progresivním bezkapotovým provedením. Začal se sériově vyrábět nedlouho po skončení druhé světové války:

můžete mít 4.6. - 5.6.

Grada Grada Dvě století českých automobilů Grada Grada Dvě století českých automobilů
Grada Grada Dvě století českých automobilů

Dvě století českých automobilů

Marián Šuman-Hreblay

Nové doplněné a aktualizované vydání úspěšné publikace. Obrazová encyklopedie zachycuje více než dvousetleté období konstrukce a výroby motorových vozidel na našem území – a to od Božkova parovozu z roku 1815 až po nejnovější modely vozů Škod

můžete mít 4.6. - 5.6.

Grada Historie automobilů Škoda Grada Historie automobilů Škoda
Grada Historie automobilů Škoda

Historie automobilů Škoda

Jiří Dufek, Jan Králík

Výběr 21 nejslavnějších automobilů vyráběných v Mladé Boleslavi, na kterých je koncentrovaně, téměř jako pod rentgenem, vidět historie značky Škoda a jejího předchůdce Laurin & Klement a zároveň dějiny automobilové techniky. Každý model je p

můžete mít 4.6. - 5.6.

Grada Jawa Californian Grada Historie automobilů Škoda
Grada Jawa Californian

Jawa Californian – historie, vývoj, technika, renovace – 2., rozšířené vydání

Bartuš Jiří

Publikace pojednává o krátkém úseku motocyklové výroby firmy Jawa, ve kterém dosáhla svým modelem Californian úspěchu na světových trzích. Fakt, že motocykly byly až na výjimky určeny pouze k prodeji zahra

můžete mít 4.6. - 5.6.

Grada Jawa kývačka Grada Historie automobilů Škoda
Grada Jawa kývačka

Jawa kývačka Jiří Wohlmuth V době, kdy česká motocyklová továrna Jawa, prožívala svůj vrchol produkční, ekonomický i exportní, vyráběla motocyklové typové řady, jenž dostaly zlidovělého označení Jawa kývačka. Do universálního podvozku, který charakterizovala právě montáž zadní kyvné vidlice, byly m

můžete mít 4.6. - 5.6.

Grada Karosa Š 11 Legendární autobus Grada Legendární Škoda 100/110 a její sourozenci
Grada Karosa Š 11 Legendární autobus

Karosa Š 11 Legendární autobusMartin Harák Nové zpracování historie ikonického autobusu Karosa Š 11, který se vyráběl v letech 1965 až 1982, obsahuje nejen další poznatky týkající se technické a provozní stránky, ale především vzpomínky pamětníků z bývalého podniku Karosa Vysoké Mýto, kteří stáli př

můžete mít 4.6. - 5.6.

Grada Legendární Praga V3S Grada Legendární Škoda 100/110 a její sourozenci
Grada Legendární Praga V3S

Legendární Praga V3S Jiří Frýba

  V knize najdete podrobný popis stavu motorizace v Československu po druhé světové válce, historii vývoje Pragy V3S, kompletní přehled takticko-technických dat vozu. Jádrem knihy je však unikátní a v tomto rozsahu dosud nepublikovaný katalog jednotlivých vojenských

můžete mít 4.6. - 5.6.

Grada Legendární Škoda 100/110 a její sourozenci Grada Legendární Škoda 100/110 a její sourozenci
Grada Legendární Škoda 100/110 a její sourozenci

Legendární Škoda 100/110 a její sourozenciJan Tučeky   Historie slavné „stovky“ se začala psát v srpnu 1969, kdy převzala štafetu tehdy populárního „embéčka“. Škoda 100/110 se stala nejrozšířenějším osobním automobilem v Československu. V Mladé Boleslavi jich v letech 1969 až 1977 vyrobili přes mili

můžete mít 4.6. - 5.6.

Grada Legendární Škoda 1000 MB Grada Legendární Tatra 613 a její sourozenci
Grada Legendární Škoda 1000 MB

Legendární Škoda 1000 MB

Tuček Jan

Škoda 1000 MB odstartovala na jaře 1964 novou éru československého motorismu. Pohledný čtyřmetrový vůz se samonosnou karoserií a litrovým čtyřválcem za zadní nápravou se stal prvním velkosériově vyráběným českým automobilem. Do léta 1969 vyjelo z Mladé Bolesla

můžete mít 4.6. - 5.6.

Grada Legendární Tatra 613 a její sourozenci Grada Legendární Tatra 613 a její sourozenci
Grada Legendární Tatra 613 a její sourozenci

Legendární Tatra 613 a její sourozenci Tuček Jan

Tatra 613 napsala jednu z nejdelších a nejpestřejších kapitol naší automobilové historie. Zrodila se ve druhé polovině šedesátých let v období společenského uvolnění a její koncepce se vzduchem chlazeným osmiválcem do V uloženým nad zadní nápravou s

můžete mít 4.6. - 5.6.

Grada Motocyklové vozíky PAv Grada Legendární Tatra 613 a její sourozenci
Grada Motocyklové vozíky PAv

Motocyklové vozíky PAv

Bartuš Jiří

Motocyklové vozíky tvoří nedílnou, avšak veřejnosti málo známou část československé motoristické historie. Kniha čtenářům přináší ucelený obraz o historii využívání vozíků ve spojení s motocykly, které bylo přímým a logickým důsledkem specifického poválečného

můžete mít 4.6. - 5.6.

Grada Obrněný transportér OT-62 TOPAS Grada Sanitky v Československu a Česku 1918-2018
Grada Obrněný transportér OT-62 TOPAS

Obrněný transportér OT-62 TOPAS

Frýba Jiří

Ucelená publikace o vývoji, výrobě a jednotlivých verzích obrněného transportéru OT-62 přináší informace, které nebyly v podobném rozsahu do této doby zpracovány. Podklady autor čerpal především z archivních dokumentů Vojenského ústředního archivu v Pr

můžete mít 4.6. - 5.6.

Grada Octavia Dáma značky Škoda Grada Sanitky v Československu a Česku 1918-2018
Grada Octavia Dáma značky Škoda

Octavia Dáma značky Škoda Tuček Jan

Kniha je věnována všem automobilům Škoda Octavia z let 1959 až 2020. První Octavia vznikla v lednu 1959 modernizací vozu Škoda 440. Výroba její základní verze skončila na jaře 1964, kariéra kombi však pokračovala až do prosince 1971. V létě 1996 debutovala prvn

můžete mít 4.6. - 5.6.

Grada Sanitky v Československu a Česku 1918-2018 Grada Sanitky v Československu a Česku 1918-2018
Grada Sanitky v Československu a Česku 1918-2018

Sanitky v Československu a Česku 1918–2018historie, takticko-technická data, modifikace

Tuček Jan

Sanitní automobily slouží lidem už bezmála 110 let. Tato kniha se snaží slovem i obrazem zmapovat dlouhou a pestrou historii sanitek od prvopočátků z dob rakousko-uherské monarchie přes meziválečné

můžete mít 4.6. - 5.6.